VAN ERCİŞ İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

E-İmza Kayıp-Çalıntılarda Yapılacak İşlem Basamakları Kılavuzu

E-İmza Kayıp-Çalıntılarda Yapılacak İşlem Basamakları Kılavuzu

1. E-imzasını kaybeden personel İl Millî Eğitim Müdürlüğü Bilgi İşlem ve Eğitim Teknolojileri MEBBİS Birimine (TC, Adı-Soyadı, E-posta) bilgi vermelidir.

2. İl Milli Eğitim Müdürlüğü Nitelikli Elektronik Sertifika Yetkilisi tarafından imzasını kaybeden personel için excel formatındaki form doldurularak bilgi@kamusm.gov.tr adresine gönderilecektir.

3. KamuSM tarafından e-imzasını kaybeden personele başvuru için kullanıcı adı ve parola içeren bir e-posta gönderilecektir. Personel bu linki kullanarak e-imza başvurusunu yapacak ve 3 nüsha form çıktısı alacaktır. Başvuru form çıktıları imzalanacaktır.

4. Ayrıca E-imzasını kaybeden personele KamuSM tarafından geçici hesap oluşturulduktan sonra Vakıfbank’ta aşağıdaki yöntemlerle kayıp/çalıntı bedelini ödeyecektir.

- Vakıfbank İnternet Şube (Vakıfbank >Ödemeler> Kurum Ödemeleri>TÜBİTAK Kamu Sertifikasyon Merkezi Ödemeleri)

- Vakıfbank Mobil Şube (Vakıfbank >Ödemeler> Kurum Ödemeleri>TÜBİTAK Kamu Sertifikasyon Merkezi Ödemeleri)

- Vakıfbank Banka Şubeleri

- Vakıfbank Çağrı Merkezi

5. E-imzasını kaybeden personel kendisine gönderilen linki kullanarak başvurusunu yapacak ve form çıktılarını imzalayarak 2 nüsha olarak elden teslim edecektir. Dekont teslim edilmeyecektir.

Not: Ayrıntılı kılavuz ektedir.

/meb_iys_dosyalar/2018_01/27144851_45_E-Ymza_KayYp-YalYntYlarda_YapYlacak_Ylem_BasamaklarY_KYlavuzu_2.pdf

Kışla Caddesi, Öğretmenevi Sok. Erciş - 0432 3516067 0432 3543148

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.